Värdet i Helsingborg nu är ju verkligen inte att leka med. Livet leker som fan!

Nu ska jag börja uppdatera bloggen. Det var ett bra tag sen jag gjorde mitt sista inlägg. På sista tiden har en massa olika saker hänt jag har bland annat fyllt 15 år och träffat en himla massa olika fina kompisar! Jag börjar blogga på nytt idag eftersom jag inte har något att göra just nu (sitter i bilden på väg till Landskrona). Som jag berätta innan så fyllde jag år nu i veckan. Under min födelsedag fick jag en massa gratulationer och en massa fina presenter. Jag gjorde ve mina naglar i stan och senare på kvällen träffa jag mina fina vänner! I helgen har det hänt en massa saker som jag tänker skriva om i kvällens inlägg, med andra ord får ni ta en koll på min blogg ikväll. Bjuder på en bild från  kvällen med Emelie!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0