Våga vara dig själv, livet är verkligen för kort för att vara någon annan.

Ikväll ska jag börja blogga på riktigt! Är så glad just nu eftersom jag fått reda på mina slut betyg och jag älskar livet mer än någon annan i denna världen. Har varigt så orolig över mina betyg och varigt rädd att jag legat back med mina läxor och liknande. Nu när jag är klar med allt som har med skola att göra och det känns så JÄVLA bra rent ut sagt! Jag har också världens finaste vänner som får mig på toppen humör och glömma hela världen. Dock har jag en del vänner som jag bråkar mer eller mindre med just nu, men det är inget man ska haka upp sig på när man vet att man inte har gjort något fel! Just nu gör jag inget mer än ligger här i min säng och skriver med en fantastisk kille som alltid får mig att le lika mycket och har ett stort leende på mina läppar. Ikväll var det tänkt att jag skulle ut en runda med mina fina vänner, men det blir bara mys med min familj ikväll! Imorgon är det lördag och min bästa vän fyller 16 år. Jag ska själv spela match mot Råå IF imorgon efter min match ska jag träffa Emelie en stund för att gratulera henne, senare på kvällen ska jag ut och träffa Diellza Donika & kanske Dreni! Detta var ett inlägg om min kväll och morgondagen nu ska jag börja skriva ett nytt inlägg om mina känslor och vänner och hur mitt liv ser ut just nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0