Läs om min fantastiska helg och den underbara veckan jag har att längta till.

Vilken helt galet rolig helg jag har haft tillsammans med världens underbaraste människor. Jo jag kan ju börja berätta om min fredag kväll tillsammans med Donika Diellza Emmie Dreni och Ibbe. Donika och hennes familj kom och hämta upp mig runt klockan 21.30 så körde vi hem till Donika och lämna våra väskor och sen gick vi vidare till Diellza där vi träffade hela ligan. Vi satt och prata på hennes balkong om exakt allt möjligt och hade en super härlig kväll tillsammans! Sen sov Diellza över med mig och Donika hemma hos Donika. Jag och Donika vaknade redan klockan 09.30 som är super tidig för att vara oss, vi rörde oss mot Råå så jag fick spela min efterlängtade match mot Råå IF. På lördag kväll gick jag Diellza Njomza Majlinda och Donika på albansk fest hos Diana och Gentiana och den festen behöver jag inte mer än säga att den var helt fantastiskt, har inte haft så kul på länge. Efter festen sov jag över med Adelina Diellza & Donika. På söndagen gick jag Donika och Dreni ut för att gå en runda, den rundan snacka vi om rätt mycket saker. Donika gick hem runt klockan fem och då var jag och Dreni ute en stund till han följde mig hem, världens bästa. Idag är det måndag och jag har varigt i skolan som alla andra i min ålder dock tog jag en spruta idag som gjorde jätte ont. Imorgon är det tisdag och då blir det träning och tagga inför onsdag och torsdag, vill ni veta vad som händer då? Jo på onsdag åker jag alla mina fina vänner till Göteborg och ska vara på Liseberg under hela dagen. På torsdag ska jag vara på stranden under hela dagen med en hel del andra fina vänner! Gud vad mycket man har att längta till. Sen vad jag ska göra på fredag och lördag berättar jag för er imorgon!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad blev det i matchen mot Råå? :D

2012-06-05 @ 19:56:32
URL: http://nnathaliebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0