Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg och det är inte mer än sant.

Eftersom att min systemkamera har lite problem just nu så blir det inga bilder på mina kläder som jag vill sälja. Vilket gör mig riktigt upprörd med andra ord är jag inte glad just nu. Nu är frågan (vad ska jag blogga om?) Jag vill inte bara skriva om mitt vanliga tråkiga liv som jag gör just nu, eller som alla andra gör. Jag ska faktiskt berätta för er vad jag ska göra under mitt sommarlov! Jag kan ju börja med att berätta att jag ska resa till två olika ställen i sommar. Jag ska till Kosovo som är landet där min mamma är född. I Kosovo ska jag vakna tidigt på mornarna och gå ut i trosor, linne och bara känna den varma viden rakt på mig. Inte nog med den varma vinden som blåser på mig utan också den varma marken som får dina fötter att brinna om du inte tar på dig dina sandaler. Sena ute kvällar med min familj och äta en massa god mat! När vi är hos min släkt i Kosovo är vi uppe hela kvällarna och äter vattenmelon och mina fastrar och farbröder dricker en massa te. Att skriva om denna resa jag ska göra 1 augusti gör mig överlycklig! Men om vi går vidare till resa nummer två så kan jag bara säga att jag faktiskt inte vet var vi ska ännu. Min mamma och pappa har inte bestämt ifall vi ska åka till Kroatien en vecka med sol och bad efter Kosovo eller om vi ska ta en tur till Turkiet två veckor när skolan börjar, själv vill jag ju mest till Turkiet. Jag ska ta bussen ensam till Norge och hälsa på en hel del släkt där med. I Norge ska jag vara med mina två kusiner Lena och Lilli, gud vill bara veta vad vi ska göra (stan, stan, stan och körkort) förklarar nog en hel del. Resten av sommaren får väl gå till att vara med mina kompisar med sol och bad och såklart en hel del fest med mina finaste tjejkompisar!

Ja ni ser att jag tycker om min kamera när den funkar, men nu kan den bara dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0