Svar på några av era frågor:

Vad är ditt mellan-namn? Äger tyvärr inget.
Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag gillar mitt förnamn.
Är du i ett förhållande nu? Nej
Vem var du tillsammans med sist? Arber
Får man fråga varför det tog slut? Nej
Vem vet mest om dig? Adelina Donika Alisya och Sanna.
Saknar du någon just nu? Arber.
Hur mår du idag? Jag har aldrig mått så bra som nu.
Bästa minnet från sommaren? Vattenskoter med Caroline.
Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Cypern
Har du helt svenskt ursprung? Nej
Ser du fram emot någonting just nu? Ja en helt del faktiskt.
Sköter du skolan? Absolut!
Vad hade du för betyg förra terminen? Två B och rästen E.
Vad är det bästa du fått på ett prov? A.
Vilket ämne var det? Kemi.
Har du fått ig på ett prov? Hoppas jag fan alla fått någon gång!
Har du spelat/spelar du i ett band? Nej verkligen inte!
Anser du dig vara intelligent? Tillräckligt
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 7 april 2012 bästa månaden i mitt liv.
Vilken va den värsta tiden då? 2012 Mars.
Vad gör du när du mår dåligt? Äter och sover och gråter.
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Sanna, hon lyssnar alltid på mig.
Har någon varit otrogen mot dig? Ja!!!
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är ärlig.
Vad får du ofta komplimanger för? Att jag har fina ögon och att jag är söt.
Har du lätt att få folk att skratta? Ja, men jag skrattar mest med mig själv.
Cider elller öl? Cider
Har du några talanger? Fotboll
Vet du om någon är kär i dig? Ja
Är du kompis med din bror? Ja han är min bästavän
Vad står det i ditt senaste sms? ''Vad händer ikväll?<3''
Hur lång är du? 165



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0