S O M M A R L O V

Helt otroligt hur snabbt tiden går. Jag gick ut klass åtta i veckan och det kändes jätte bra att få sommarlov, för det var jag verkligen värld med betygen jag ligger inne med. Tisdagen gick till att få mina betyg och efter det gick jag och mamma till Väla för att äta mat tillsammans, tisdag kväll träffade jag Alisya en snabbis. Onsdag var jag med Alisya hela dagen, på kvällen kom Emelie och vi gick ut för att vi trodde vi skulle på fest (med det blev ingen fest). Idag var det faktiskt en jätte skön dag, jag vaknade klockan 12.06 och cyklade hem för att passa min lillebror, jag var hemma redan klockan 12.11 helt sjukt så nära jag och Alisya bor varandra! Alisya kom till mig klockan 15.00 och vi låg bara och snacka i min säng, efter det tog vi på oss mjukis och cykla för att köpa godis (vi handla inte alls godis för 120 kr). Vi har bara legat och kollat film och planerat fredags kvällen! Imorgon är det fredag och vi ska på fest, det blir jag Emelie Alisya Medina Fatima Angela och dem. Med andra ord har jag varigt med Alisya hela veckan och fått en jävla massa stryk av henne!! Jag tycker om dig så otroligt mycket hjärtat

image description

Kommentarer
Postat av: Alisya

Älskar dig mitt hjärta,imrn blir de mer stryk kram

2012-06-14 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0