En av människans äldsta behov är att ha någon som undrar var man är när man inte kommer hem på kvällen.

Hallå mina snyggingar! Man kan inte mer än älska livet just nu? Det ända som är fel är att Donika och Alisya inte är hemma. Dem senaste två veckorna har varigt helt sjuka, inte sista veckan dock. Under dessa veckor har det nästan bara varigt fest och sena ute kvällar, nej jag skoja! Första veckan på sommarlovet var det bara jag och Alisya varje dag vi festa och gjorde allt. Veckan där på gick jag i sommarskola och nästa vecka satt jag hemma och kolla på 19 filmer eftersom jag låg inne med en stark halsfluss. Imorgon är det sista dagen i sommarskolan och jag ska dit, efter skolan ska jag till stan med Effie och Sanna. Lördag vet jag inte vad som händer än! Nästa vecka kommer Daniella hem och vi ska ha så kul tillsammans! I alla fall så ska jag resa tre gånger under denna sommar Turkiet, Kosovo och Kroatien (skönt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0