Du får inte förlora tron på mänskligheten.

Sista dagen i sommarskolan idag och det gick verkligen inte alls bra eller vad säger du Sanna? Direkt efter skolan körde vi ner till stan för att se ifall vi hitta något fint och det gjorde jag faktisk för första gången, köpte en super fin ring och ett ännu finare halsband. Efter en lång runda nere i stan blev jag och Sanna hungriga, vi åt på China Town. Efter en lång dag på stan med ett för jävligt väder så kan man ju bara säga att vi är helt slut om inget annat är jag det i alla fall! Ikväll funderar jag på att hyra tre filmer köpa lite godis och bara vara med mig själv. Om inget annat kanske jag rör mig till Sanna och sover där, det är faktiskt alltid roligt med sällskap. Imorgon är det lördag och det betyder (fest!!) men nej synd för heter man Belinda så ligger man och sover hela dagen, detta väder gör ju bara så du blir så arg. Men imorgon ska jag träffa Effie för jag ska köpa tre super snygga blusar! Har faktiskt inte planerat ända till söndag, men Effie och Sanna ville ha med mig till stranden med några tjejer till (vilka tjejer vet jag inte). Jag bjuder på en super glad Belinda Jönsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0