Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det.

Men hallå! Igår kväll tillbringa jag kvällen tillsammans med Effie Sanna och Linda. Vi gjorde inte så mycket, tjejsnack och bara allmänt mysigt. Idag vaknade jag med Sanna bredvid mig och vi satte på en film och fortsatte med att halv sova. Nu är klockan snart fyra och jag har precis städat mitt rum (vilket ni inte ens bryr er om)! Tro det eller inte men ikväll ska jag tillbringa min kväll med Anton, önska mig lycka till. Jag Anton och Andre ska kolla på någon film och kränga mat som jag ska laga till dem (snacka om att jag är världens bästa storasyster!!) Juste Effie kommer också hit en runda i eftermiddag för att lämna två blusar jag köpt av henne. Vill ni veta vad jag ska göra nu? Jag ska faktiskt ta bild på lite kläder jag vill sälja. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0