Om inte du styr ditt liv, så gör någon annan det.

Är verkligen ledsen att jag inte la in bilderna från dagen med Daniella som jag skrev att jag skulle göra. Eftersom att Daneilla inte skicka bilderna så blir det jätte svårt för mig att lägga in dom! Jag vaknade för 20 minuter sen och jag känner hur jag sovit bort hela min dag (vilket är synd) Igår var jag och sola på nya solfabriken tillsammans med Sanna och Linda. Idag är jag verkligen en glad tjej och vill ni veta varför? Jo för min träning starta idag och jag känner mig så över taggad! Idag ska jag inte göra speceillt mycket, kanske träffa Linda en stund och sen bara ta det lugnt inför strand träningen tillsammans med mitt saknade lag! Juste jag var på Landskrona festivalen tllsammans med Emelie i lördes och vi hade det super mysigt tillsammans. Det jag ville komma till är att jag har köpt ett nytt mobilskal som jag fått många frågor om var jag köpt, det köpt jag med andra ord i Landskrona (med lite tur kommer det kanske finnas på Helsingborgs festivalen) Hoppas ni gillar min blogg. Kram

Måste berätta för er att jag har en kanin som heter Bamse och han har jag haft sen jag var 10 år gammal. Jag misstänker att han kommer dö snart så dagens bilder får bli på honom. KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0