Lita på dig själv. Du vet mer än vad du tror.

Hej mina fina! Sitter och funderar på vad det är med mig? Det verkar som jag har problem med att blogga. Packa nyss klart min väska och nu väntar jag bara på min kusin ska vakna. Ni kanske undrar var jag ska? Jo jag ska till Norge och bo där med mina två underbara kusiner. Jag har inte bloggat på ett tag eftersom jag inte orkat (vilket är riktigt dåligt av mig). Jag stannar i Norge tills nästa vecka och när jag kommer hem är det dags att röra sig mot Kosovo tillsammans med mamma pappa och lillebror! Vad jag ska göra i Norge är ju en bra fråga? Deras föräldrar åkte till Kosovo idag med andra ord har vi huset för oss själva. Jag kanske inte kommer blogga nu under en vecka (dock kommer det komma en del bilder) får jag och ni hoppas på! Vet inte vad jag ska blogga om hlet ärligt. Finns det något ni vill veta om mig och mitt liv?

 


Kommentarer
Postat av: rebecka

e du verkligen alban du ser inte ut som en alban någonstans

Svar: Ja det är jag!
Belinda Jönsson

2012-07-13 @ 16:56:00
Postat av: liridona

Lägg ut ett videoklipp när du snackar albanska? :-)

Svar: Ja jag tror jag ska göra det faktiskt :)
Belinda Jönsson

2012-07-16 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0