Den högsta nöjet i livet är att göra det som folk säger att du inte får.

Men det var ju ett tag sen jag gjorde ett blogginlägg känner jag! Kanske är det dags nu? Ja. Igår sov jag hos Dasara och vi kollade film och åt en massa jordgubbar vilket var gott som fan! Nu sitter jag i min säng och har nyss provat en massa kläder (måste redan nu planera vad jag ska köpa in för resorna). Idag har jag inte planerat mer än att jag ska träna, känner att jag börjar behöva det! Känner inte alls för att blogga men jag gör det eftersom jag lovade att jag skulle börja igen! Ikväll ska jag kolla på fem filmer så jag gör ett inlägg ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din kamera, tycker du den är bra och vad kostade den? :)

2012-07-03 @ 22:23:26
URL: http://livetsomhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0