All I wanted was just what everybody else wants, you know, to be loved.

Ikväll har jag haft en härlig kväll på stranden tillsammans med tjejerna, ikväll var inte så många men vi var iallafall nio tjejer på plats. Vi var nera på friabad och spelade fotboll, handboll och volliboll i sanden (mysig kväll) Innan jag tog cyklen och cykla till stranden så gick jag inom Linda. Jag och Linda kollade på en film och planerade våra resor som vi ska göra tillsammans sommar 2013. Med andra ord har jag haft en super kväll! Nu är frågan bara vad jag ska hitta på till klockan 23.00 om ni undrar varför just till 23.00 så ska jag svara på det nu: Klockan 11 brukar jag lägga mig i sängen tillsammans med min fina mobil som funkar igen och smsa kolla instagram osv. Ni förstår det är bara mysigt att ligga med telefonen när det är mörkt ute, dörför satte jag tiden 23.00. Imorgon är det ingen speciell dag och det händer inget speciellt i mitt liv! Jag gör ett inlägg när jag vaknar (det blir sent) Sov gott mina fina läsare! 

Hitta denna bilden på facebook! Den fick mig att sitta och tänka på vad jag verkligen säger i skolan. Iallafall är det så jävla sant som det är sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0