All i can do is be me, whateven that is.

Hej snyggingar! Nu är jag tillbaka från en underbar resa tillsammans med mina kusiner i Norge. Nu tänker ni säkert (vad gjorde hon i Norge?) och det kan jag svara på nu. Jag åkte till Norge eftersom att mina kusiner bor där och deras föräldrar har åkt till Kosovo så dom har huser för sig själva i 3 veckor med andra ord inga regler. I Noge gjorde jag en hel del och prova på en massa nya saker som inte finns i Sverige (dock är det skönt att vara hemma igen). Jag åker till Kosovo om två veckor och innan dess måste jag hinna en massa som blandannat träffa mina kompisar, köpa mer kläder, fixa naglarna och sola lite. Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik dock gick mina timmar nyss ut på spotify så jag ska köpa prem direkt mamma kommer hem. Äter också en ben and jerry men nyplockade jordgubbar. Idag ska jag sola med Sanna och Linda mer än så blir det inte! Juste igår blev det en runda till Daniella, vi prata om en del och tog en hel del fina bilder som kommer ut på bloggen ikväll kan jag tänka mig. Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0